prosíme, skontrolujte pri preberaní zásielky stav obalu zásielky, či nie je akýmkoľvek spôsobom poškodená naša páska
v prípade akéhokoľvek poškodenia alebo podozrenia zapíšte túto výhradu a špecifikáciu poškodenia do protokolu vodiča pri podpise prevzatia zásielky. V prípade pochybností o stave obalu alebo zásielky máte možnosť zásielku odmietnuť. V takom prípade nás ihneď informujte a dohodneme sa na ďalšom postupe.
v prípade zjavného poškodenia obalu zásielky je potrebné spísať zápisnicu o škode ihneď pri prevzatí zásielky
ak zásielku prevezmete a zistíte poškodenie alebo stratu obsahu neskôr, je nutné informovať zákaznícky servis GLS a požadovať spísanie zápisu o škode, najneskôr do 2 dní od prevzatia
v prípade, že prevezmete zásielku a až po otvorení zistíte, že jej obsah je poškodený, kontaktujte nás: 948 90 12 12
Cena dopravy 2,50 €(+ 1,30 € dobierka)
doručenie balíčka na niektoré z výdajných miest Zásielkovne
vami zvolené miesto vyzdvihnutia, ktoré máte blízko domova alebo napríklad po ceste z práce
oznámenie o doručení zásielky na zvolenú pobočku SMS a e-mailom
prosíme, skontrolujte pri preberaní zásielky stav obalu zásielky, či nie je akýmkoľvek spôsobom poškodená naša páska
v prípade akéhokoľvek poškodenia alebo podozrenia zapíšte túto výhradu a špecifikáciu poškodenia do protokolu vodiča pri podpise prevzatia zásielky. V prípade pochybností o stave obalu alebo zásielky máte možnosť zásielku odmietnuť. V takom prípade nás ihneď informujte a dohodneme sa na ďalšom postupe.
v prípade zjavného poškodenia obalu zásielky je potrebné spísať zápis o škode ihneď pri prevzatí zásielky
ak zásielku prevezmete a zistíte poškodenie alebo stratu obsahu neskôr, je nutné informovať zákaznícky servis GLS a požadovať spísanie zápisu o škode, najneskôr do 2 dní od prevzatia.
POŠLEME VÁM INFORMÁCIU O ZĽAVÁCH ALEBO AKCIÁCH!
Zanechajte nám svoj email a my Vás budeme informovať o zľavách alebo sezónnych výpredajoch.